Fundacja Pojednanie posługuje się nowym logotypem

Fundacja Pojednanie zmienia swój wizerunek. Chce docierać do ludzi w nowoczesny sposób. Nowe logo ma w tym pomóc.

Nowy logotyp, który zaprojektowaliśmy dla Fundacji Pojednanie ma przekazywać wartość, która jest dla tej fundacji najważniejszą – jedność i zdrowie rodziny. Przedstawia on symboliczną trójkę – rodziców i dziecko – ściśle powiązanych ze sobą i jednocześnie wzajemnie się wspierających – mówi Marta Zdebska, autorka dzieła. – Projektując logo, chcieliśmy uzyskać zarówno poczucie intymności – miłość wyrażona w gestach trzymania się za ręce i przechylenia głowy, jak i siły płynącej ze zwartej struktury tej najmniejszej, ale i najważniejszej grupy społecznej.

Zdaniem Marty Zdebskiej fundacja jest organizacją pomocową, dlatego kolorystyka znaku ma przyciągać uwagę, ułatwiać potrzebującym odnalezienie stoisk, punktów informacyjnych fundacji. – Zdecydowaliśmy się więc na chłodny odcień czerwieni. Dla złagodzenia odbioru drugim kolorem, który wybraliśmy dla identyfikacji jest kolor kremowy.

Dopełnieniem logotypu jest dopisek „Hodyszewo” mający ułatwić identyfikację fundacji wśród siostrzanych podmiotów oraz slogan – „Miłosierni jak Ojciec” – wyjaśnia Marta Zdebska.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *